Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub wątpliwości?

Wyślij nam wiadomość a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to będzie możliwe.

*Required fields so that we can contact you and answer your message

Możesz dodać załącznik do wiadomości. Załącznik musi być w jednym z wybranych formatów: txt, csv, jpg, jpeg, gif, png, pdf, doc, docx i nie może przekraczać 2097152 mb.

If you don't hear from us within 24 hours, please call our customer service

Najczęstsze pytania

Jaka jest gwarancja na produkty?

Przy każdym produkcie jest informacja o długości gwarancji, jest ona zależna od marki, źródła światła, produktu, czas ten wynosi od 1 do 5 lat.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W naszej ofercie posiadamy produkty wielu marek.  Większość z nich znajduje się w naszym magazynie centralnym lub magazynie producenta ale niektóre to produkty dostarczane na specjalne zamówienie klienta.

Na karcie każdego produktu znajduje się informacja o czasie realizacji zamówienia.

- Jeśli produkt znajduje się w naszym magazynie głównym oznacza to, że jest on dostępny od ręki i zamówienie na terenie Polski realizowane jest w ciągu 24h.  Dodatkowo zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 11:00 są realizowane jeszcze tego samego dnia.

- Jeśli produkt jest dostępny w magazynie producenta, na stronie oprócz informacji o dostępności, podana jest przybliżona ilość dni, która jest potrzebna na realizację złożonego zamówienia.

- Jeśli produkt jest chwilowo niedostępny, za pomocą przycisku ”Powiadom” – można zgłosić chęć otrzymania powiadomienia mailowego w przypadku ponownej dostępności produktu.

Istnieje także możliwość skorzystania z opcji „Zapytaj o dostępność”. W  takim przypadku  nasz zespół postara się jak najszybciej ustalić jaki jest przewidywany termin dostępności produktu i poinformować Państwa o tym mailowo.

Część produktów jest dostępna wyłącznie na zamówienie.  Przy produktach tych znajduje się informacja „Termin dostawy do potwierdzenia”. Po dokonanym zakupie weryfikujemy czas dostawy u producenta i powiadamiamy o terminie dostawy. Czas ten może wynosić od paru dni do paru tygodni. Podobnie jak w grupie pierwszej – można użyć przycisku „Zapytaj o dostępność” jeszcze przed złożeniem zamówienia.

Jeśli zostanie złożone zamówienie ale termin dostawy jest zbyt długi, nie ma problemu, w każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z zakupu. Zwrot środków na Państwa konto nastąpi w ciągu 4 dni roboczych. Dokładny czas zwrotu jest zależny od użytego kanału płatności (PayU lub PayPal).

Oferowane przez nas metody wysyłki to: kurier oraz kurier z opcją płatności za pobraniem.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Chcemy aby nasi kliencie byli przekonani o słuszności zakupu, dlatego dajemy aż 30 dni na ewentualne dokonanie zwrotu. Zdajemy sobie sprawę, że termin realizacji budowy nie zawsze idzie zgodnie z planem, dlatego tak długi czas na zwrot umożliwi sprawdzenie czy zakupiony produkt na pewno pasuje.

Prosimy pamiętać, że zwracany artykuł nie może nosić śladów użytkowania. Produkt, który został zamontowany jest traktowany jako produkt używany, którego wartość została obniżona a co za tym idzie prawo do odstąpienia od umowy wygasa.

Produkt musi być dostarczony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez dodatkowych taśm klejących, naklejek lub napisów które uniemożliwią sprzedaż produktu.

W przypadku chęci odstąpienia od umowy – koszt odsyłki spoczywa na kupujacym. Gdy zakupiony produkt jest wadliwy lub uszkodzony – to my pokryjemy koszt odesłania produktu do nas.

W jaki sposób zwrócić zakupiony produkt?

Prosimy by zgłosić chęć odstąpienia od umowy wysyłając nam maila na adres: [email protected], chęć odstąpienia można zgłosić również telefonicznie pod numerem: +48 532 398 910.

Prosimy o podanie / przygotowanie podanie poniższych informacji:

Data zawarcia umowy lub odbioru
Imię i nazwisko konsumenta
Adres konsumenta
Lista produktów do zwrócenia

Można również skorzystać z formularza odstąpienia od umowy dostępnego pod tym adresem.

Produkt(y) w oryginalnym opakowaniu należy przesłać na adres: Nomus Lampy, Rebusowa 3, 02-292 Warszawa, Polska, z dopiskiem „Nomus - zwrot”. Prosimy by na opakowanie nie naklejać dodatkowych taśmy, listów przewozowych, prosimy by nie umieszczać na nim również żadnych napisów. Oryginalne opakowanie powinno być odpowiednio zabezpieczone.

Ile kosztuje wysyłka zamówienia?

- Kurierem GLS: 15,00 PLN
- Kurierem GLS za pobraniem: 20,00 PLN

Od 300 PLN: wysyłka jest darmowa.

Za granicę: zależnie od wielkości zamówienia oraz kraju wysyłki.

Szybki kontakt

Dane kontaktowe

Biuro obsługi klienta
Telefon: +48 532 398 910
Email: [email protected]

Jesteśmy otwarci

Poniedziałek - Piątek 9:00 - 16:00
Sobota: 9:00 - 14:00

Adres do wysyłek

Nomus Lampy
Rebusowa 3
02-292 Warszawa, Polska

Jesteśmy sklepem online, nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej.

Blog, najnowsze posty

Blog, najnowsze posty

Czym się wyróżniają i gdzie pasują lampy w stylu rustykalnym

Nie bez przyczyny staramy się, aby wnętrza naszych domów były po prostu przytulne. To właśnie odpowiednio dopasowane dodatki sprawiają, że po przekroczeniu progu odczuwamy upragnioną lekkość.
Discover

Lampy w stylu prowansalskim

Ach, ta łagodność, ten urok, to niesamowite wrażenie przytulności! Styl prowansalski cieszy się niesłabnącą popularnością.
Discover

Jakie oświetlenie do pokoju dziecięcego?

Które lampy okażą się odpowiednie dla niemowlaka, a które dla nastolatka? Czy barwa żarówki ma znaczenie?
Discover

Jaką żarówkę wybrać do oświetlenia obrazu?

Podpowiadamy jaką żarówkę wybrać, aby obraz prezentował się stylowo i estetycznie.
Discover

Suchmaschine unterstützt von ElasticSuite