Najczęstsze pytania

Oferta

Jak często pojawiają się nowości?

Nowe produkty wprowadzamy stale, w ciągu roku wprowadzamy ponad 800 nowych produktów do oferty. Nowości pojawiają się z różną częstotliwością, dlatego jeśli chcą Państwo być informowani o nich – najlepiej śledzić nas na Facebook’u oraz zapisać się do naszego Newsletter’a.

Czy sprzedajecie produkty ekspozycyjne?

Obecnie nie, w przyszłości oferta będzie powiększona o produkty pochodzące z ekspozycji oraz ze zwrotów. Produkty te będą odpowiednio oznaczone oraz w specjalnych okazyjnych cenach.

Czy macie ofertę promocyjną?

Tak, klikając Promocje w menu górnym naszego sklepu, znajdziecie Państwo wszystkie produkty będące na wyprzedaży. Są to produkty w wyjątkowo atrakcyjnych cenach i świetne  okazje do zakupu tanich i pełnowartościowych produktów. Dodatkowo mamy dział Outlet w którym znajdują się produkty w ciągłej sprzedaży ale już w obniżonej cenie. Produkty z działów Promocje oraz Outlet dostępne są tylko do wyczerpania zapasów.

Czy można zobaczyć lampy „na żywo”?

Jesteśmy sklepem tylko online, wiemy jak ważne jest obejrzenie produktu na żywo przed podjęciem ostatecznej decyzji dlatego oferujemy 30 dni na zwrot.

Jaka jest gwarancja na produkty?

Przy każdym produkcie jest informacja o długości gwarancji, jest ona zależna od marki, źródła światła, produktu, czas ten wynosi od 1 do 5 lat.

Czy mogę uzyskać dodatkowe informacje lub zdjęcie konkretnego produktu?

Oczywiście, można użyć linku do zapytania o produkt lub skontaktować się z nami mailowo albo telefonicznie z informacją o jaki produkt oraz informacje chodzi i postaramy się pomóc.

Czy w lampach są załączone źródła światła?

Jest to zależne od produktu. W opisie produktów znajdą Państwo informację czy do lampy jest załączone źródło światła lub nie. Jeśli na stronie będzie informacja, że źródło jest w komplecie a nie dostaną Państwo tego źródła światła – naprawimy nasz błąd i doślemy źródło światła na nasz koszt.
Jeśli w komplecie nie ma źródła światła – można takie u nas kupić. W przypadku wątpliwości czy dane źródło światła będzie pasować – prosimy o kontakt, doradzimy odpowiednie.

Czy lampy mają instrukcję obsługi / montażu?

Tak – dotyczy to wszystkich lamp dostępnych w sklepie online.

Czy mogę użyć źródeł LED w waszych lampach?

Tak, nie ma żadnego problemu, w naszych produktach mogą Państwo stosować zamienniki LED. W razie wątpliwości jakie – prosimy o kontakt.

Czy można dokupić klosze lub inne elementy do lamp?

Tak, prowadzimy sprzedaż elementów zapasowych do naszych lamp. Staramy się aby nawet parę lat po zakończeniu sprzedaży danego modelu posiadać zapas części do niego. W tej sprawie prosimy kontaktować się za pośrednictwem formularza kontaktowego lub wysyłając wiadomość bezpośrednio na nasz adres [email protected]

Co to jest IP?

Jest to stopień ochrony, szczelności oprawy. Określa się go dwucyfrowym symbolem IP.
Pierwszy liczba określa zabezpieczenie przed ciałami stałymi (zgodnie z PN-EN 60529:2003)
Druga określa zabezpieczenie przed wnikaniem wody  (zgodnie z PN-EN 60529:2003)
Warto uwzględnić stopień IP przy zakupie produktów o przeznaczeniu do montażu w łazience, na zewnątrz lub w innym miejscu gdzie potrzebna jest ochrona przed dostaniem się ciała stałego lub cieczy.
Jeśli mają Państwo wątpliwości jaki stopień IP jest potrzebny dla oprawy którą Państwo chcą kupić – prosimy o kontakt, z pewnością doradzimy które oprawy będą odpowiednie.

Zakup, zwroty, reklamacje

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W naszej ofercie posiadamy produkty wielu marek.  Większość z nich znajduje się w naszym magazynie centralnym lub magazynie producenta ale niektóre to produkty dostarczane na specjalne zamówienie klienta.

Na karcie każdego produktu znajduje się informacja o czasie realizacji zamówienia.

- Jeśli produkt znajduje się w naszym magazynie głównym oznacza to, że jest on dostępny od ręki i zamówienie na terenie Polski realizowane jest w ciągu 24h.  Dodatkowo zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 11:00 są realizowane jeszcze tego samego dnia.

- Jeśli produkt jest dostępny w magazynie producenta, na stronie oprócz informacji o dostępności, podana jest przybliżona ilość dni, która jest potrzebna na realizację złożonego zamówienia.

- Jeśli produkt jest chwilowo niedostępny, za pomocą przycisku ”Powiadom” – można zgłosić chęć otrzymania powiadomienia mailowego w przypadku ponownej dostępności produktu.

Istnieje także możliwość skorzystania z opcji „Zapytaj o dostępność”. W  takim przypadku  nasz zespół postara się jak najszybciej ustalić jaki jest przewidywany termin dostępności produktu i poinformować Państwa o tym mailowo.

Część produktów jest dostępna wyłącznie na zamówienie.  Przy produktach tych znajduje się informacja „Termin dostawy do potwierdzenia”. Po dokonanym zakupie weryfikujemy czas dostawy u producenta i powiadamiamy o terminie dostawy. Czas ten może wynosić od paru dni do paru tygodni. Podobnie jak w grupie pierwszej – można użyć przycisku „Zapytaj o dostępność” jeszcze przed złożeniem zamówienia.

Jeśli zostanie złożone zamówienie ale termin dostawy jest zbyt długi, nie ma problemu, w każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z zakupu. Zwrot środków na Państwa konto nastąpi w ciągu 4 dni roboczych. Dokładny czas zwrotu jest zależny od użytego kanału płatności (PayU lub PayPal).

Oferowane przez nas metody wysyłki to: kurier oraz kurier z opcją płatności za pobraniem.

Jakie formy płatności akceptujecie?

Wszystkie które oferują: PayU oraz Paypal. Dzięki PayU oferujemy również płatności ratalne. W celu uzyskania więcej informacji na ten temat – prosimy o kontakt z nami.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Chcemy aby nasi kliencie byli przekonani o słuszności zakupu, dlatego dajemy aż 30 dni na ewentualne dokonanie zwrotu. Zdajemy sobie sprawę, że termin realizacji budowy nie zawsze idzie zgodnie z planem, dlatego tak długi czas na zwrot umożliwi sprawdzenie czy zakupiony produkt na pewno pasuje.

Prosimy pamiętać, że zwracany artykuł nie może nosić śladów użytkowania. Produkt, który został zamontowany jest traktowany jako produkt używany, którego wartość została obniżona a co za tym idzie prawo do odstąpienia od umowy wygasa.

Produkt musi być dostarczony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez dodatkowych taśm klejących, naklejek lub napisów które uniemożliwią sprzedaż produktu.

W przypadku chęci odstąpienia od umowy – koszt odsyłki spoczywa na kupujacym. Gdy zakupiony produkt jest wadliwy lub uszkodzony – to my pokryjemy koszt odesłania produktu do nas.

W jaki sposób zwrócić zakupiony produkt?

Prosimy by zgłosić chęć odstąpienia od umowy wysyłając nam maila na adres: [email protected], chęć odstąpienia można zgłosić również telefonicznie pod numerem: +48 532 398 910.

Prosimy o podanie / przygotowanie podanie poniższych informacji:

Data zawarcia umowy lub odbioru
Imię i nazwisko konsumenta
Adres konsumenta
Lista produktów do zwrócenia

Można również skorzystać z formularza odstąpienia od umowy dostępnego pod tym adresem.

Produkt(y) w oryginalnym opakowaniu należy przesłać na adres: Nomus Lampy, Rebusowa 3, 02-292 Warszawa, Polska, z dopiskiem „Nomus - zwrot”. Prosimy by na opakowanie nie naklejać dodatkowych taśmy, listów przewozowych, prosimy by nie umieszczać na nim również żadnych napisów. Oryginalne opakowanie powinno być odpowiednio zabezpieczone.

Czy do zwrotu niezbędny jest dowód zakupu?

Nie, do zwrotu prosimy dołączyć formularz zwrotu zawierający dane:

Data zawarcia umowy lub odbioru
Imię i nazwisko konsumenta
Adres konsumenta
Lista produktów do zwrócenia

Czy jeśli podejmę decyzję o odstąpienie od umowy na część zamówienia, zmienią się warunki rabatowe na dokonane zakupy?

Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie. W razie pytań prosimy o kontakt w konkretnym przypadku.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone produkty?

W przypadku odstąpienia od umowy – zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności w tym koszty wysyłki który Państwo opłaciliście. Zwrotu kosztów dokonamy niezwłocznie i nie później niż 14 dni od dnia w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy. Zwrotu dokonamy tym samym kanałem jaki został użyty w pierwotnej transakcji.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania ze zwrotem płatności do czasu otrzymania przesyłki.

Otrzymałem uszkodzony produkt, co robić?

Dokładamy wszelkich starań by nasze produkty były najwyższej możliwej jakości, niestety – rzadko - ale może się zdarzyć taka sytuacja, że produkt może ulec uszkodzeniu podczas transportu lub w procesie produkcji.

Nie jest to żaden problem, pomożemy od razu rozwiązać problem, prosimy by skontaktować się z nami pod adresem: [email protected] lub numerem telefonu: +48 532 398 910, wyjaśnimy jak należy postąpić w zależności od źródła uszkodzenia, czy będą Państwo chcieli produkt zwrócić, wymienić lub też może wystarczyć, że doślemy uszkodzony klosz.

Możliwości jest wiele i zawsze zrobimy wszystko byście Państwo byli usatysfakcjonowani.

Czy jest możliwość przymierzenia produktu w domu?

Nie wypożyczamy produktów do „przymierzenia”.

Wedle obowiązującego prawa, klient dokonując zakupu na odległość (poprzez sklep online) ma prawo zapoznać się z produktem, dokładnie w taki sam sposób w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.

W przypadku wielu produktów oświetleniowych rozpakowanie, sprawdzenie koloru, materiału, proporcji i innych cech które można stwierdzić w ten sposób nie stanowi problemu. Natomiast montaż a następnie demontaż już obniżyłby wartość produktu. W przypadku wielu produktów: np. kryształowych, po uzbrojeniu lampy już nie sposób rozmontować produktu do oryginalnego stanu.

Klient jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości produktu w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób.

Czy jest możliwość negocjacji ceny

Tak, w przypadku większych zamówień. Rabaty na nasze produkty są naliczane automatycznie w zależności od wartości koszyka. W wyjątkowych przypadkach jeśli wartość zamówienia przekracza kwotę 10 000 PLN, prosimy o kontakt, możemy wtedy zaproponować dodatkowy upust.

Jak uzyskać rabat na produkty które chcę kupić?

Rabaty naliczają się automatycznie w koszyku i wynoszą one:

od    400 PLN – 4%
od 1 400 PLN – 6%
od 2 400 PLN – 8%
od 3 400 PLN – 10%
od 4 400 PLN – 12%

powyżej 10 000 PLN – prosimy o kontakt, zaproponujemy indywidualny rabat.

W jakich godzinach jesteście czynni i mogę się z wami skontaktować?

Nasz zespół jest gotowy do pomocy w dniach:

Poniedziałek – piątek: 10:00 – 16:00
Sobota: 9:00 – 14:00

Tel.: +48 532 398 910

Email: [email protected]

Odbiór i wysyłka

Czy jest możliwość wysyłki produktów za granicę?

Tak jest taka możliwość. Można wybrać kraj wysyłki przy finalizacji zamówienia. W zależności od kraju nastąpi przeliczenie kosztów i czasu wysyłki jak i progu darmowej wysyłki.

Ile kosztuje wysyłka zamówienia?

- Kurierem GLS: 15,00 PLN
- Kurierem GLS za pobraniem: 20,00 PLN

Od 300 PLN: wysyłka jest darmowa.

Za granicę: zależnie od wielkości zamówienia oraz kraju wysyłki.

Mojego kraju nie ma liście krajów do których wysyłacie – co mogę w tej kwestii zrobić?

Prosimy o przesłanie zapytania poprzez formularz kontaktowy lub na adres: [email protected], o koszt wysyłki do Twojego kraju – sprawdzimy ceny oraz wielkość zamówienia oraz poinformujemy jaki byłby koszt.

 

 

Search engine powered by ElasticSuite